תוכן העניינים

תנורי החימום המומלצים לחורף

תנורי חימום הם אחד המוצרים האהובים ביותר בחורף. בניגוד למזגן – הם אינם מפיצים רוח חמה ומייבשת ויש מי שמעדיף אותם על כל אפשרות חימום אחרת.

בנוסף, בשל העובדה שהחימום יכול להיות אזורי ומקומי, ניתן להציב את תנורי החימום כמעט בכל מקום – החל מתנור חימום בסלון ועד תנור חימום חיצוני כדוגמת תנור חימום לגינה.

תנורי חימום חשמליים יהיו מורכבים ברוב המקרים מספירלות.

במאמר שלפניכם נמליץ על 5 תנורי החימום המומלצים לחורף, שיעבירו לכם אותו בנעימים. 

 

תנור חימום אינפרא אדום תעשייתי SmartAir

תנור חימום אינפרא אדום איכותי במיוחד, המפיק חום המדמה את קרינת השמש – חימום של אובייקטים ולא חימום של חלל. על כן, הוא מתאים מאוד כמחמם למקומות פתוחים, לחימום מקומות עם תקרות גבוהות וכדומה. את תנור החימום ניתן להתקין על הקיר או התקרה והוא מוגן מים. הוא בנוי ביציקה של אלומיניום ולכן יעיל גם בתנאי עבודה קשים. תפוקת חום גבוהה – 3,000 ואט. 

 

מחמם רצפתי אינפרא אדום נייד מבית VIETO דגם CH1200

 

 

מחמם רצפתי נייד, ועצמתי ואיכותי, בעל שתי עוצמות הפעלה לבחירה. בנוי מחומרים איכותיים מעולים לניוד ממקום למקום בזכות משקל של 2 ק"ג בלבד. התנור מתאים למקומות סגורים ופתוחים בזכות חימום ישיר וכולל מנגנון בטיחות לכיבוי אוטומטי בעת נפילה. על כן, נחשב לבטיחותי גם לשימוש בחדרי שינה. תפוקת חום טובה של 1,200 ואט. 

תנור חימום אינפרא אדום SmartAir Sun 3000 R.C עם שלט רחוק

 

תנור חימום יעיל וחסכוני, המפיק חום הדומה לקרינת השמש – חימום של אובייקטים ולא של חלל האוויר. מתאים מאוד למקומות פתוחים ולחללים עם תקרות גבוהות – שם יהיה חסכוני מאוד. את התנור מתקינים על הקיר כשאחד היתרונות הגדולים שלו הוא שלט רחוק איתו ניתן לשלוט על דרגת החום וכמובן להדליק ולכבות. תפוקת חום גבוהה מאוד של 3,000 ואט. 

תנור חימום אינפרא אדום תעשייתי TITAN 3 SUPER POWER STAR

תנור חימום תעשייתי העוצמתי ביותר שיש, המספק חימום של עצמים ואובייקטים ולא חימום אוויר, ועל כן חסכוני ויעיל במיוחד. בשל גודלו ותפוקת החום שלו, אידיאלי לחללים גדולים או למזגי אוויר קיצוניים מאוד של קרה. מוגן מפנימים. התנור מיועד להתקנה בתלייה מהתקרה או על הקיר ומתאים לכל המקומות – מקומות פתוחים וקרים וסגורים כאחד. תפוקת חום עוצמתית של 6,000 ואט.

תנור חימום אינפרא אדום SAFARI SMART HEAT

 

מחמם אינפרא חסכוני ויעיל, המיועד לשימוש ביתי, מסחרי ותעשייתי, ובפרט לעמדות עבודה של עד שני אנשים. מחמם עצמים ואובייקטים ולא מבזבז אנרגיה על חימום האוויר, ועל כן נחשב לאידיאלי למקומות פתוחים וסגורים כאחד. לתנור זכוכית מגן קדמית, הגנה מפני מים ואבק ונורה המוגנת ממגע ישיר עם שערות באוויר ולכן מתאימה לסביבה של בעלי חיים. תפוקת חום – 1200 ואט. 

איך לבחור את התנור המתאים לכם?

  • מקום פתוח / סגור – בחרו את התנור בהתאם למקום בו תרצו להציב אותו – חימום של חצר או מרפסת או חימום של חדר. ישנם תנורים המסוגלים לחמם גם וגם, וכן תנורים ניידים. 
  • תליה / התקנה – לחלק מהתנורים יש אפשרות התקנה משולבת של תקרה וקיר, וחלק מיועדים לתקרה או התקנה בלבד. מומלץ לדעת מראש היכן תציבו את התנור ולבחור אותו בהתאם לנתון זה.  
  • עוצמת חימום – עוצמת החימום היא ככל הנראה הפרמטר החשוב ביותר בבחירה של תנורי חימום. ככל שאתם נדרשים לחמם מספר גדול של אנשים, בחלל גדול (בין אם בחוץ ובין אם בפנים) ובמקום קר מהרגיל – כך כדאי לבחור בתנור עם עוצמת חימום גבוהה.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email