תוכן העניינים

ציוד מחנאות שבזכותו טיול הקמפינג שלך יהיה פינוק בלתי נשכח

העולם נחלק לשניים – בחציו האחד אנשים שמטורפים על קמפינג, ואילו החצי השני יעדיפו להתרחק מכל מה שקשור בקמפינג כמו מאש. עכשיו, למה חצי מהאנשים מרגישים כך והחצי השני את ההיפך? התשובה היא פשוטה – לחצי הראשון היו חוויות קמפינג מוצלחות ולחצי השני קצת פחות.

כל חובב קמפינג יודע שטיול קמפינג יכול להיות מדהים, אך הוא גם יכול להיות אסון, וההבדל טמון בעיקר בבחירת ציוד מחנאות שאתם לוקחים איתכם לטיול. אם גם אתם רוצים להיות חלק מהחצי שנהנה מקמפינג או מעוניינים לשפר עוד יותר את החוויות המוצלחות שכבר חוויתם – הגעתם אל המקום הנכון.

איך בוחרים ציוד מחנאות מושלם לטיול קמפינג?

לצאת לטיול קמפינג אין פירושו לחיות בתת תנאים ולסבול. אלה שמעדיפים להישאר בבית על טיול קמפינג בטוחים שטיולי מחנאות כוללים שינה לא נוחה על אבנים, קור מקפיא, חושך וקולות מפחידים של חיות ורעב מתמיד. אבל כפי תיכף אסביר, ההיפך הוא הנכון – טיול הקמפינג המוצלח הוא זה שהתנאים בו נעימים, נוחים וכן, אפילו מפנקים.

לשם כך אתם צריכים את מוצרי המחנאות הבאים:

1. אוהלי בן רגע – הדבר הראשון שאתם צריכים להתארגן עליו כשאתם מגיעים למקום הלינה, המלך הבלתי מעורער של טיולי הקמפינג, הוא האוהל שלכם. על מנת להקל על חייכם בצורה מקסימלית, כדאי להצטייד באוהלי בן רגע – אוהלים קלים להתקנה ולפירוק, יציבים וחזקים, דוחי מים ומאווררים. משך ההתקנה של אוהלי בן רגע הוא לא יותר מחמש דקות, גם אם אינכם תרמילאים מנוסים, הם יכולים להתאים לשניים עד עשרה אנשים, בהתאם לגודל האוהל שתקנו, וכשהם מקופלים הם קומפקטיים ונוחים לאחסון ולנשיאה.

2. מזרנים מתנפחים – אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שנת לילה איכותית ונוחה ולקום רעננים ביום שאחרי, כל מה שאתם צריכים הוא מזרן. הפתרון הטוב ביותר הוא מזרן מתנפח, כיוון שטיולי קמפינג מצריכים הרבה ציוד והמזרן המתנפח, כאשר הוא מרוקן מאוויר, לא תופס כמעט מקום. יש לקחת בחשבון שלצד המזרן המתנפח תצטרכו לרכוש גם משאבה חשמלית. המחיר והמקום שהיא תתפוס הם זניחים ביותר בהשוואה לתועלת שתפיקו ממנה. שימו לב שאתם בוחרים במשאבה חשמלית שעובדת גם על סוללות.

3. צידניות – בטיול קמפינג צריך גם לאכול, ואתם בטח רוצים לאכול ולשתות כמו שצריך. צידנית סטנדרטית בנפח של 45 ליטר, שבתוכה תאחסנו אוכל ושתייה יחד עם קרחומים, תשמור על תכולת הצידנית קרה עד 32 שעות. הצידניות עשויות מפלסטיק, חזקות ועמידות, וחלק מהדגמים יכולים לשמש אתכם גם ככיסא או כשולחן. יש גם צידניות על גלגלים להקלה על הנשיאה ממקום למקום וצידניות משופרות ששומרות על תכולה קרה וצוננת עד 5 ימים.

4. תאורה – בעיני רבים, רכישת תאורה היא ציוד מחנאות ששייך למתקדמים בלבד. אך, שוב – ההיפך הוא הנכון ופריטי תאורה הם דווקא מוצרי מחנאות בסיסיים שכל מטייל חייב לרכוש. ללא ציוד תאורה, ברגע שיירד הערב אתם עלולים למצוא את עצמכם מוגבלים ומסתרבלים וחבל, כי שעות החשכה הן לרוב החלק המהנה ביותר של הטיול. פנסי יד או ראש, גרילנדות או עששיות יהפכו את מתחם האוהל שלכם לחצר קסומה ואת ליל הקמפינג שלכם לנעים במיוחד. גם כאן – דאגו לקנות ציוד מיוחד לקמפינג, העובד על סוללות, ולרכוש מספיק סוללות מראש.

5. קוטל יתושים וחרקים מעופפים – כדי להרים יותר גבוה את רף הנוחות ולהיפתר מעקיצות לא נעימות וגירודים מיותרים. ניתן להצטייד גם בקוטל יתושים נייד לאוהל, הוא פועל על סוללות נטענות ומגיע משולב עם פנס עששית בעל שתי עוצמות תאורה. מיועד לתליה בתוך האוהל או להנחה בסביבתכם.

6. ריהוט שטח – כיסאות ושולחנות – אמרנו נוחות, נכון? ובשביל נוחות שווה להשקיע, בטח ובטח אם אתם מטיילים עם ילדים, ואם יצאתם לטיול של כמה ימים. הכסאות והשולחנות המתקפלים שמוצעים כיום כמוצרי מחנאות הם נוחים ויציבים במיוחד, ואפשר בקלות להכניס שולחן וכמה כסאות לכל תא מטען ממוצע וליהנות מעוד המון מקום לשאר הציוד.

7. גזיות – לא יכולים בלי הקפה של הבוקר? גם אני לא!!! אין כמו קפה טוב באוויר הפתוח, תחת כיפת השמיים. גזיה וערכת קפה תשדרג לכם כל טיול ותאפשר לכם לא רק להכין קפה אלא גם לחמם אוכל ואפילו לבשל. מי אמר שצריך לחיות על קופסאות שימורים? הגזיות בנויות במיוחד לחיסכון בגז, לבישול והרתחה מהירים, ולהגנה על האש מפני הרוח על מנת להבטיח הצתהה קלה ושימוש נוח גם בתנאי שטח לא אידיאליים.

8. משקפי שמש Rudy Project – אם יצאתם לטיול קמפינג אתם כנראה הולכים למצוא את עצמכם לא מעט בשמש במהלך היום, מטיילים או שוחים ובאופן כללי נמצאים בפעילות. משקפי השמש Rudy Project, המגיעים בדגמים שונים ומעוצבים, הם ישמרו על העיניים שלכם מפני קרינת השמש, ויביאו עמם עוד כמה יתרונות שאין למשקפי השמש הרגילים שלכם: התאמה מושלמת לפנים ואחיזה טובה, מערכת איוורור, מגיני צד למניעת סינוור וחדירה של חול ואבק, ואפשרות להרכיב עדשות אופטית על גבי המשקפיים או להתקין עדשות אופטיות במשקפיים עצמם.

מוכנים לצאת לדרך?

רגע לפני שאתם יוצאים לדרך חשוב שתדעו כי לא מספיק רק להצטייד בכל הפריטים שציינו, חשוב מאוד לדעת היכן לקנות אותם ואילו חברות מייצרות מוצרי מחנאות ברמה הגבוהה ביותר. ציוד מחנאות לא איכותי לא ימלא את מטרתו כראוי, יתבלה במהירות ועשוי להשאיר אתכם באמצע השטח ללא התנאים שחשבתם שסידרתם לעצמכם וללא יכולת להתארגן מחדש.

הנוחות של טיול הקמפינג מתחילה עוד לפניו, אין צורך להתרוצץ בין חנויות ולחפש את כל הציוד הדרוש. היכנסו לחנות האינטרנטית של סופר-לנג, המקום בו תוכלו למצוא את כל מוצרי המחנאות האיכותיים ביותר, של החברות המובילות והטובות ביותר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

קנייה בסופר-לנג תבטיח לכם ציוד שיחזיק מעמד לאורך זמן רב וישרת אתכם בהצלחה לא רק בטיול הקמפינג הקרוב, אלא גם בכל אלו שיגיעו אחריו. ונראה שיגיעו עוד הרבה אחריו, כי ברגע שתצאו לטבע מוכנים, מאורגנים ומאובזרים כמו שצריך, תגלו חוויה בלתי נשכחת שכמוה תרצו רק עוד ועוד.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email