תוכן העניינים

ציוד מחנאות – מגוון רחב של ציוד קמפינג וטיולים במקום אחד

הגליל העליון משופע הנופים, הנגב עם החולות המדבריים וכמובן האיילים במצפה רמון, מושכים אליהם יותר ויותר מטיילים אשר מגלים מחדש את הקמפינג ואת הנופים של ארץ ישראל.

ההתעניינות הגוברת והרצון לטייל ולחוות את ארץ ישראל מוביל לקניית נעלי הליכה לטיולים, וציוד נוסף כמו אוהל בין רגע, כדי לחסוך זמן בהקמת האוהל וסוללה נטענת כדי לחסוך את הזיהום שיוצר הגנרטור הוותיק. 

לבחור ציוד בהתאם לצרכים האישיים שלך

היום כשכל דבר מייד מתועד ברשתות החברתיות, אנשים רבים מעלים גם את הציוד שלהם. לבחור ציוד למחנאות לפי מה שהחברים העלו לרשת החברתית זה לא בהכרח חכם. כל משפחה מטיילת בסגנון שלה וצריך להתאים את הציוד לדרישות הטיול, כדי לא להיסחב עם ציוד מיותר שיתפוס מקום לציוד חיוני וכדי לא להשקיע כסף בדברים שלא יהיה להם שימוש לאחר מכן. 

לפני שבוחרים ציוד צריך לחשוב על אופי המסלול והטיול כולו, על המשתתפים בטיול והצרכים שלהם. טיול של משפחה עם ילדים קטנים יהיה שונה לחלוטין מטיול של משפחה עם מתגברים או של קבוצת חברים בוגרים. לכן לפני שבוחרים ציוד מחנאות צריך לעשות רשימה שתכיל את כל הצרכים של משתתפי הטיול. 

להקים אוהל בין רגע: חיסכון בזמן התארגנות ויותר זמן להנאה

כל מטייל מכיר את זמן ההתארגנות באתר הקמפינג. פתיחת האוהל היא רק הצעד הראשון בהתארגות. אנשים רבים חושבים שהקמת אוהל היא פעולה מסובכת, הדורשת מיומנות רבה, אך ישנם אוהלים החוסכים את זמן ההקמה, כמו למשל אוהל בין רגע, אשר ניתן לפתיחה בתוך 60 שניות בלבד, ומתאים גם ל8 אנשים שיוכלו להיכנס אליו בקלות ולהנות מאוהל מרווח עם הרבה מקום. 

עבור מי שרוצה לקצר את זמן ההתארגנות, השקעה באוהל עם פתיחה מהירה מחזירה את עצמה כבר מהטיול הראשון, כאשר הרווח הוא יותר זמן עם המשפחה או החברים ויותר הנאה מהקמפינג עצמו. 

בנוסף, בעיקר לאנשים שמטיילים באוהל,מאוורר לאוהל הוא מוצר הכרחי כדי להנות מקמפינג מושלם. 

ללכת בנוחות מרבית: לבחור נעלי טיולים מומלצות בחוכמה

כשמדברים על קמפינג לרוב מדברים על הליכה מרובה, כשלרוב מדובר על מסלולי טיול מסודרים. לרוב מכינים את מסלולי הטיול מראש, אך ישנן משפחות שמעדיפות לקבוע את מסלולי הטיול בעת ההגעה לשטח, כשרואים את התנאים. הליכה בנעליים לא מתאימות עלולה להיות עניין לא נעים לגב ולברכיים ולפעמים משפיעות על הגוף כולו, מה שיכול לגרום לעצירות מרובות לצורך מנוחה. 

כדי לנטרל ככל שניתן תקלות ולחזור הביתה מהקמפינג שלמים ובריאים, מומלץ לבחור נעלי טיולים מומלצות, כמו למשל נעלי טיולים סלומון, שהן נעליים קלות ועמידות בפני מים ומחזיקות מעמד בצורה טובה גם במזג אוויר קשה.

השקעה בבחירת נעלי הליכה לטיולים נוחות ועמידות תחזיר את עצמה מהר מאוד, בצורת קמפינג נטול כאבים ובעיקר אם מדברים על קמפינג הכולל ריצות מרובות, כדאי להשקיע בבחירת נעלי ריצת שטח איכותיות ולא להסתפק רק בנעלי הליכה. 

אור בשעות החשיכה: לבחור פנס עבודה לקמפינג 

אם אי פעם ניסית להקים אוהל בשעת החשיכה בלי פנס עבודה, התסכול הכרוך בכך בוודאי זכור לך. כדי להנות מקמפינג מוצלח כדאי להשקיע בבחירת פנס לד נטען, ואפילו עדיף פנס לד מקצועי נטען, כדי שהתאורה תכסה את השטח ותיתן לך אפשרות להקים אפילו אוהל 8 אנשים בנחת ובלי להתעצבן על התאורה הלקויה, אשר מעבר להרכבת הציוד, עלולה להקשות גם על המשך ההנאה מהטיול בשעות הערב. 

בחירת הפנס צריכה להיעשות גם לפי התאורה בשטח עצמו. אם הולכים לשטח מיוער שלא מסודר לקמפינג, כדאי לחשוב על קנייה של יותר מפנס אחד, כדי לכסות שטח רחב ככל האפשר. רוב המשפחות בוחרות ללכת לקמפינג עם חניונים מסודרים, שאפשר למצוא שם תאורה יחסית נוחה והפנס יהיה רק תגבור לתאורה הקיימת. 

להתחשב בסביבה ולהטעין מוצרי מחנאות בעזרת סוללות נטענות מתאימות

העלייה במודעות לאיכות הסביבה הובילה למציאת פתרונות לטעינת ציוד מחנאות בשטח. תאורה, טלפונים סלולריים, טאבלטים, ואפילו מאוורר לאוהל, כל אלו צורכים חשמל בשפע. הגנרטורים הישנים הדיפו ריח של דלק ועשן וזיהמו את הסביבה. מסיבות אלה וגם בגלל תפעול מסורבל, אנשים רבים נמנעו לצאת לטיולי מחנאות ארוכים שהצריכו שימוש רב בגנרטור. 

אין יותר צורך בלחפש שקעי חשמל בשטח כי הפתרון להטענת מוצרי מחנאות הוא סוללה נטענת, אשר נטענת בעזרת מטען או פאנלים סולאריים. מלבד הגודל, ההפעלה הפשוטה של הסוללות האלו מאפשרות לכל אחד לטייל בלי לסחוב גנרטור עצום ובלי לסבול מריח ורעש לא נעימים, כשכל הציוד יכול להיטען בקלות ולמשך שעות ארוכות, כך שמי שוויתר על טיולים ארוכים מהפחד להתעסק עם הגנרטורים יכול עכשיו לטייל בקלות ובנוחות. 

לסיכום, לא משנה אם בחרת לטייל בגליל העליון, בשפלה או בנגב, בחירה נכונה של ציוד מחנאות יכולה לחסוך המון בטווח הארוך ולהקל על הטיול, כך שהטיול הבא יהיה הרבה יותר קל ומהנה, עם הרבה פחות זמן שמתבזבז על התארגנות ובלי כאבי גב הנובעים מבחירת נעלי הליכה לטיולים בצורה שגויה.  גם לא כדאי לבחור ציוד מחנאות לפי תמונות של חברים ברשתות החברתיות, כי כל משפחה עם הדרישות שלה מהטיול ומהקפמינג ומומלץ להתאים את הציוד לדרישות של המשפחה שלך. 

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email