תוכן העניינים

מראה מושלם ואסתטי לגינה: כך תבחרו חרמש לגינה

במאמר זה סופרלנג עונה על השאלה – איזה סוג חרמש לגינה לקנות? חרמש חשמלי, חרמש מטורי, חרמש נטען או חרמש ידני. סופרלנג מציעה לכם טיפים מעשיים לבחירת חרמש איכותי לגינה. התרשמו ובדקו את מגוון החרמשים המקצועיים והאיכותיים שיש לסופרלנג להציע.

חרמש הוא אחד מכלי הגינון החשובים והיעילים ביותר, ובאמצעותו ניתן לקצור עשבים שוטים, לקצץ את הדשא בעיקר בפינות שאליהן קשה להגיע עם מכסחת הדשא, ולסדר את הגינה כדי ליהנות ממראה אסתטי ומגינת נוי מטופחת. יש מגוון סוגים של חרמש, ביניהם דגמים ידניים וחשמליים, וכיום ניתן לרכוש גם חרמש חשמלי נטען המאפשר לעבוד עם כלי הגינון ללא צורך בחיבור ישיר לחשמל ובאיתור מקור מתח חשמלי.

מי צריך חרמש ואיזה סוג לקנות?

רבים שואלים האם צריך לקנות חרמש כדי לטפח את הגינה ולקצץ את העשבייה והדשא? לכן כדאי לדעת כי חרמש ידני או מוטורי הוא כלי חשוב לטיפול גינת הנוי ולמראה אסתטי יותר של הגינה. באמצעות חרמשים ניתן לקצור עשבים ודשא, כאשר החרמש מגיע לכל פינה בגינה, גם למקומות שאליהם לא ניתן להגיע עם מכסחת דשא רגילה. כמו כן, באמצעות החרמש ניתן לקצץ ביעילות ובמהירות עשבים גבוהים שלא ניתן לקצור במכסחת דשא.

הסוגים העיקריים של חרמשים הם:

חרמש חשמלי חרמש עם כבל המתחבר למקור מתח וחשמל, זהו כלי גינון יעיל ורב עוצמה לקיצוץ עשבים ודשא. חרמש חשמלי אינו פוגע בסביבה, הוא אינו מזהם וקל לעבוד עמו, אך לעיתים העבודה מסורבלת בגלל הכבל החשמלי.

חרמש ידניחרמש יחסית פשוט המתאים בעיקר לחובבים, זהו כלי גינון איכותי ועמיד המאפשר לקצץ דשא ועשבים, אך דורש הפעלת כוח.

חרמש מוטוריהחרמש מצויד במנוע בנזין ומאפשר לעבוד בכל רחבי הגינה ללא תלות בחיבור לחשמל. זהו כלי עבודה מקצועי המתאים לחובבים ולגננים מקצועיים, עם זאת המנוע רועש ומזהם את הסביבה, ובמהלך העבודה חשופים לשאיפת אדי דלק וגזים מזהמים.

חרמש נטען – אלה חרמשים איכותיים המתאימים לחובבים ולאנשי מקצוע כאחד. ישנם דגמים חדשים המבטיחים עוצמה זהה לחרמש מוטורי ואכן קל לעבוד עם החרמש בכל מקום ואין צורך בכבל ארוך המסתבך בין הרגליים וניתן להגיע לעשבים גם בקצוות הגינה.

לרוב לא אמורה להיות בעיה אך מומלץ לבדוק ולוודא במעמד הרכישה של המכשיר הנטען או החשמלי האם ניתן להשתמש בו במזג אויר גשום.

בעת רכישת חרמש ידני, חשמלי, נטען או מוטורי חשוב לשים לב להספק הכלי, לנוחות העבודה והתפעול, לתחזוקה, לעמידות, לאחריות ולמחיר. לשימוש ביתי ניתן לרוב להסתפק בחרמש ידני או חשמלי, גנן מקצועי לרוב ירכוש דגם מוטורי או חרמש עם סוללות נטענות חזקות. כמו כן, יש מגוון אביזרים לחרמש לעבודה נוחה, יעילה ובטוחה יותר, בעת רכישת הפריט חשוב לבדוק כל כמה זמן יש להחליף רתמה, חוט או להב וחשוב לנקוט באמצעי בטיחות ולעבוד עם כפפות, משקפי מגן, בגדים ארוכים וכדומה.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email