תוכן העניינים

כל ההמלצות על בחירת גרזנים לשנת 2022

 

גרזן הוא כלי עבודה עשוי מקל עץ ארוך שבקצה שלו מותקן להב חד. הוא משמש בעיקר לשני תפקידים: חיתוך של עץ וביקוע בולים, ומשתמשים בן הם לצרכים פרטיים והן לצרכים תעשייתיים. כדי לענות על הצרכים השונים בלי לפגוע באיכות הגרזן, מיוצרים לפחות שני סוגים של גרזנים כשכל גרזן מבצע פעולה שונה. הגרזן הוא כלי עבודה ותיק מאוד ובעבר שימש אפילו ככלי נשק. לפניכם המלצות על גרזנים מובחרים מבית יצרניות מובילות בתחום למגוון עבודות ובמגוון מידות וגדלים. 

 

גרזן ביקוע

 

גרזן ביקוע FISKARS מדגם X25 הוא גרזן מומלץ באיכות מעולה עבור ביקוע של בולי עץ בעלי קוטר הגדול מ-30 ס"מ. להב הגרזן כבד ומאפשר תנועה מוגברת לפיצול גם של בולי עץ גדולים ביותר, עם קצה חד במיוחד וכמעט בלתי שביר שיכול לבקע גם את העצים החזקים ביותר. בזכות נתונים אלה מדובר בגרזן ביקוע מקצועי, ולכן הוא מתאים למשתמשים מנוסים שיודעים לעבוד עם הכלי העוצמתי הזה. אורך הגרזן 77.5 ס"מ, רוחבו 23.5 והמשקל שלו 250 גרם. 

 

גרזן כריתה

 

גרזן כריתה נדרש להיות יציב וחזק ולרוב מעט כבד יותר מגרזני ביקוע, כיוון שהוא נדרש לכרות חלקי עץ בזוויות מורכבות. כמו כן, בגלל מורכבות העבודה הידית צריכה להיות נוחה לאחיזה כדי למנוע כאבים במפרק כף היד ושפשופים. גרזן ידית פיבר הוא גרזן כריתה איכותי במשקל של 600 גרם. וכפי שנדרש – הוא מצויד בידית ארגונומית עשויה סיבים עמידים לאחיזה נוחה בגרזן בכל ביצוע עבודות הכריתה. אם אתם מחפשים גרזן מחנאות לביצוע של עבודות כריתה שונות ובלתי צפויות, גרזן הכריתה הזה יכול לעשות עבורכם את העבודה.  

 

גרזן קטן

 

גרזן קטן הוא גרזן במידות קטנות כדי לענות על מגוון צרכים: לידיים לא מנוסות, לידיים קטנות ולעבודות קלות שלא דורשות תנופה מיוחדת או מכה חזקה מדי. גרזן קטן ומומלץ הוא גרזן מבית סטיל הגרמנית, דגם 00008816800. הוא בעל ידי פיברגלס איכותית, מיועד לכריתות וביקועים קלים, כשבלהב שלו משולב שולף מסמרים. בגלל עובדה זו גם גרזן זה יכול להתאים בתור גרזן מחנאות כשניתן לבנות איתו. אורך הגרזן 37 ס"מ עם משקל של 640 גרם. 

 

 

גרזן גדול

 

גרזן גדול הוא גרזן במידות גדולות ובעיקר במשקל כבד יחסית לעבודה עם בול עץ גדולים וכבדים שדורשים מכת מחץ. גרזן גדול של HUSQVARNA הוא גרזן מומלץ לביקוע של בולי עץ וקמינים. כדי לבצע עבודת ביקוע מושלמת ראש הגרזן נועד לחדור בקלות במאמץ מינימלי ללב העץ, וכדי לקבל תנופה ותוספת כוח, לגרזן יש ידית ארוכה מהרגיל, גם לצורך בטיחותי. משקל הגרזן 1.5 ק"ג – פי שלושה מהגרזן הממוצע, אורכו 75 ס"מ.

 

גרזן מחנאות

גרזן מחנאות הוא גרזן שלא נועד למשימה אחת ספציפית, אלא לביצוע של משימות שונות ולעיתים בלתי מתוכננות, כמו פריט שכדאי שיהיה בתיק לכל מקרה. כדי שניתן יהיה לשאת אותו בקלות ממקום למקום חשוב שהוא יהיה קל משקל ובעל ממדים קטנים ככל הניתן, אך עם זאת בעל יכולות שונות. גרזן קטן מבית סטיל דגם 00008816800 כפי שצוין הוא גרזן מומלץ למחנות, ויכול לבצע מגוון פעולות. נוסף לכך, הוא בעל ממדים קטנים.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email