תוכן העניינים

חשיבות ביגוד עבודה בגינה ובחוץ

בין אם אתם עובדים בגינה באופן חובבני ובין אם באופן מקצועי, ביגוד עבודה בהתאמה מלאה הוא נקודה שכדאי לכם לקחת בחשבון. תוכלו למצוא כיום בגדים לגנן וגם נעלים ייעודיות שיגנו עליכם, כאלה שיאפשרו לכם לעבוד בצורה נוחה ויציעו לכם את רמת הבטיחות ואת מידת ההגנה הנדרשת. מה היתרונות בביגוד כזה ומדוע כדאי לבחון ביגוד איכותי? הנה, התשובה:

על האפשרויות המוצעות כיום

אם אתם מחפשים ביגוד עבודה, תוכלו למצוא מבחר של אפשרויות. נעלי בלנדסטון למשל נחשבות כיום לנעלי העבודה הטובות והמומלצות ביותר ולא בכדי. המגף האוסטרלי הפופולרי הזה כבש בסערה את העולם וגם הגיע לישראל. גננים ואנשי מקצוע שונים העובדים בחוץ והמשתמשים בציוד כבד, נוהגים לנעול את נעלי הבלנדסטון בזמן העבודה כדי ליהנות מרמת בטיחות גבוהה. זוהי נעל חזקה, עמידה מאוד ובעיקר גם נוחה. היא לא כבדה ולא פוגעת בהתנהלות עצמה. בנוסף, ישנם גם בגדים לגנן. בגדים אלה, הכוללים שרוולים ארוכים בדרך כלל, מגנים על הגנן מפני השמש החזקה, שאליה הוא חשוף בזמן העבודה, וגם מונעים זיעה. הם עשויים מבדים נושמים כך שאפשר ללבוש אותם גם בימים חמים מאוד.

בגדי עבודה לגננות בפרט, חשובים עוד יותר בגלל השמירה המירבית שהגוף אמור לקבל בזמן עבודה, בין אם מהשמש או מצמחים שורטים ודוקרים שיכולים להפריע במהלך העבודה, חשוב שהבגדים יהיו חזקים עמידים מבדים מנדפים, כדי לא להרגיש את קושי העבודה במהלך היום.

גננים ובעלי מקצוע שעובדים שעות רבות במהלך היום בחצרות ובבתי מלאכה נחשפים להמון סכנות שלרוב ביגוד מתאים יכול להציל ולשמור עליהם, לכן חשוב שהביגוד יהיה איכותי וטוב. כשזה נוגע לחיסכון בבגדי עבודה לא תרצו לחסוך במיוחד לא בנעליים, עבודה פיזית דורשת השקעה בביגוד נכון ועמיד, השקעה כספית זו משתלמת לטווח הרחוק ותמנע פגיעות שמש ופגיעות פיזיות כאלה ואחרות כמו פריחות, דקירות מקוצים וצמחים, גיצים, שבבי עץ וכו'..

היתרונות בביגוד לגנן

הביגוד המוצע כיום לעוסקים בגינון מותאם באופן נקודתי לצרכיו של הגנן וגם לאופי עבודתו: לעבודה בחוץ, בשמש החזקה וגם תוך שימוש בכלי עבודה שונים, שבחלקם עשויים להיות מסוכנים. הביגוד מגן על הגנן בזמן עבודתו ובמקביל מאפשר לו לנוע בחופשיות. הוא לא מכביד עליו והוא שומר על עורו מהשמש החזקה ועל גופו מפני פגיעה חלילה מאחד המכשירים.

ביגוד מומלץ לגנן צריך לכלול כפפות, נעלי עבודה רצוי גבוהות ועמידות, חולצה עם שרוולים ארוכים, בעבודה בגובה קסדה לבטיחות מקסימלית, חגורת עבודה שתכלול את כל הכלים שהוא צריך כדי לחסוך זמן ולמנוע סרבול בזמן עבודה באזורים צרים או לא נוחים להגעה. סרבל וכובע וכמובן מסכה בזמן עבודת דישון או ריסוס.

כדי ליהנות מיתרונותיו של ביגוד עבודה לגינון, בין אם אלה נעלי בלנדסטון או בין אם מדובר בביגוד כלשהו שאמור לשמור ולהגן מהשמש או משאר המזיקים, יש לשים לב לאיכות החומר . נעלי בלנדסטון נחשבות לאיכותיות מאוד, בהשוואה לנעלי עבודה אחרות וזו גם הסיבה שבגללה הן פופולריות. בגדים ונעליים מאיכות גבוהה ישמרו ויגנו על איש המקצוע ויחזיקו מעמד גם לאורך שנים ארוכות. נעלי העבודה ובגדי העבודה מאיכות גבוהה יוכלו לשרת את הגנן למשך תקופה ארוכה ומבלי שיצטרך להחליפם בפריטים חדשים. הדבר יחסוך לו הוצאות גבוהות ומיותרות ויאפשר לו ליהנות מפתרון אופטימלי למשך זמן רב מאוד.

 

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email