תוכן העניינים

חם ונעים גם בחוץ! תנורים ופטריות גז

בעבר, לא תמיד היה ניתן לשבת במרפסת או בגינה בגלל המוגבלות של פתרונות החימום באוויר הפתוח. עם זאת, כיום ניתן לעשות זאת גם בימי החורף הקרים ולא לצאת החוצה עם שמיכות ומעילים. כיום, ישיבה במרפסת ובגן מעולם לא הייתה נוחה יותר, וזאת בזכות אמצעי חימום שנחשבים לפתרון מצוין לשמירה על חום במרפסת ובגינה. אילו פתרונות חימום מוצעים לגינה ולמרפסת הביתית?

פטריות חימום

פטריות חימום נחשבות היום לאחד מהאמצעי החימום הטובים ביותר בחורף לישיבה באוויר הפתוח. בעבר היה ניתן לראות פטריות חימום רק במסעדות, בתי קפה וגני אירועים אך כיום כל אחד יכול לרכוש פטריות חימום שמפזרות חום בצורה משמעותית ומעניקות את האפשרות לשבת בגינה ובמרפסת גם בימי החורף הקרים ביותר.

פטריות חימום נחשבות לפתרון ביתי מצוין גם בגלל הניידות שלהן וגם בגלל העלות הנמוכה של התפעול שלהן הפטריות עובדות באמצעות גז, מה שמאפשר השקעה כספית מינימלית מאשר אמצעי חימום אחרים שעובדים על חשמל או על סולר. כמו כן, פטריות חימום פולטות חום אדיר ולכן מתאימות לחימום באוויר הפתוח בצורה משמעותית בכל אזור ישיבה כמו מרפסת או גינה.

תנורים משולבי גז וחשמל

מלבד פטריות חימום יש גם אפשרויות אחרות כמו תנורים משולבי גז וחשמל בגדלים שונים ובסגנונות שונים שיכולים להתאים לכל סוג של מרפסת או גינה. תנורים אלו יכולים להיות גדולים מאוד או תנורים בגודל בינוני שמפיצים חום רב.

כל אחד צריך להתאים את אמצעי החימום הנכון עבורו ועבור החלל שאותו הוא צריך לחמם. כמו כן יש לזכור כי תנורים משולבי גז וחשמל מאפשרים עלויות נמוכות ומקסימום של חימום, בין אם מדובר על החלל החיצוני שהוא המרפסת או הגינה ובין אם מדובר על חימום הבית. ברכישה שלך תנורים משולבי גז וחשמל יש את היכולת להעביר את התנור מהבית אל החוץ בקלות וכך גם לפתור בעיה של חימום בתוך הבית.

פתרונות המשלבים גם חשמל וגם גז יכולים להיות מאוד חסכוניים וזה גם נכון עבור כל סוגי המכשירים שעובדים בצורה זו כמו גרילי גז למשל. החיסכון הוא גם בעלויות של הוצאות הבית אך גם באנרגיה, מה שתורם לאיכות הסביבה. חשוב לציין שהחימום באמצעות תנורים משולבי גז וחשמל הוא חימום איכותי יותר מחימום על ידי מזגן למשל, מפני שמספק חום איכותי יותר שלא מייבש את האוויר ולא מזיק לבריאות העור, מחמיר כאבי ראש ומגביר עייפות כמו חימום שיוצא ממזגנים.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email