תוכן העניינים

הקיץ בפתח: הכנה וטיפול בגן הביתי

אנו באמצע עונת האביב, עם שינויים אקלימיים הנעים בין לילות קרים וחמסינים. מזג האויר טרם התייצב, אבל כבר מרגישים את השינויים הבאים לידי ביטוי בהופעה מוקדמת יחסית של פגעים שונים בגינה.
מוצרי אקוגן מבית " אלגו השקיה", מציעים פתרונות מיוחדים להכנת הגינה ושיפורה לקראת עונת הקיץ. 
אנו בטוחים שתמצא את המוצר המתאים לטיפול בבעיות השונות בגינתך.
 
 
מדשאות:
א. בהמשך לדישון שניתן לאחר החורף, מומלץ לדשן מדשאות בפעילות רבה באקוגן דשא ירוק במינון של 1 ק"ג ל-50 מ"ר. פעולה זו תעשיר את הקרקע, ותחזק את המדשאה לקראת פעילות רבה בקיץ.
ב. לשיפור צבע המדשאה מומלץ לפזר "אקוגן ברזל גן" במינון של 1 ק"ג ל-100 מ"ר המעודד יצירת צבע ירוק ובריא בעלי הדשא.
ג. מזיקי הדשא מתחילים את פעילותם בעונה זו. לדברה ולהזנת הדשא בפיזור אחד מומלץ להשתמש ב"אקוגן דלתא גרין" במינון של 1 ק"ג ל-100 מ"ר. 
יש לחזור על הטיפול לאחר כחודש וחצי. בנוסף מומלץ לרסס את הדשא אחת ל-14 יום בתכשיר אקוגן סימשופר המונע פעילות של מעופפים שונים וזחלים צעירים.
ד. במדשאות הנשחקות בעונת הקיץ, פיזור של אקוגן סטרטר במינון 1.25 ק"ג ל-50 מ"ר ישפר את ניראות הדשא ויאפשר חידוש מראה בריא.
צמחית הגן:
מומלץ לפזר אקוגן גן פורח בתוך הקרקע בסמוך לטפטפות.
מזיקים: בעונת הקיץ מתחדשים מזיקים שונים את פעילותם, ולכן מומלץ למנוע את הבעיה בעזרת אמצעים שונים:
א. כנימות קמחיות ומגן: מופיעות בצמחים רבים באזורים המוסתרים מקרני השמש. מומלץ למנוע את פעילותם על ידי הגמעת התכשיר אקוגן סייפן לאזור המורטב של שורשי הצמח. המוצר מתאים לכל צמחי הגן, יעיל ובטוח לשימוש.
ב. עש המנהרות בעצי הדר: מזיק המופיע בתחילת האביב וממשיך את פעילותו בעלי ההדר הצעירים. מומלץ להשתמש בתכשיר אקוגן סייפן או באקוגן מוספילן למריחה על גזע העץ.
ג. זחלים: בעונה זו חלה עליה בפעילות של זחלים שונים, במיוחד בצמחי ירק וצמחים עונתיים. מומלץ לפזר אקוגן ספסן מתחת לנוף הצמח אחת לשבועיים.
ד. מחלות עלים: בעונה זו מופיעים כתמים אדומים בעלים חדשים של צמחים רבים- גפנים, ורדים וכד'. כתמים אלה מצביעים על הופעת מחלת החילדון. ההדברה המומלצת: אקוגן ספרול או אקוגן סיסטאן בתדירות של אחת לשבועיים במשך חודשיים.
ה. הזנה: הזנה רצופה חשובה להתפתחות תקינה של פירות ופרחים המוסיפים צבע וריח לגינתינו.
עצי פרי: 
מומלץ לפזר אקוגן דשן פרי– הרכב בשחרור מבוקר להזנה במשך כ-6 חודשים. הדשן בעל הרכב מיוחד עשיר באשלגן המעודד את התפתחות הפרי והפרחים.
דשן לסחלבים: 
צמח הסחלב תפס מקום מכובד בגינה הישראלית, וכיום ניתן למצוא סחלבים בגינות רבות בארץ. לדישון וחיזוק הצמח בעונות החמות מומלץ לדשן באקוגן דשן לסחלבים אחת לחודש.
 
(אהרון ברגר, מנהל מוצרי אקוגן).

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email