תוכן העניינים

הכל על כלי הגינון המוטורים

כלי גינון מוטורים מונעים באמצעות מנועי בנזין בהספקים שונים.

 כלים אלו מאופיינים בכוח והספק גדול יותר מכלים חשמליים ומשמשים בעיקר לעבודות מאסיביות יותר הניחנות בהתנגדות גדולה ומאסיבית המופעלת על כלי הגינון.

בין כלי גינון אלו נמנים: מסורי שרשרת מוטורים, חרמשים מוטוריים, מגזמות גדר חיה מוטוריות, מפוחי עלים מוטוריים, מכסחות דשא מוטוריות, מתחחות מוטוריות, מרססים מוטוריים ועוד.

כלי הגינון המוטריים מופעלים על ידי מנועי 4 פעימות או מנועי 2 פעימות- הפועלים על תערובת של דלק 95 בערבוב של שמן 2 פעימות.

בתפעול כלי הגינון המוטוריים בעלי מנועי 2 פעימות חשוב מאוד לשמור על תערובת של דלק ושמן מדויקות כאשר יחס השמן בדלק מתאים להוראות התפעול של הכלי, עבודה עם תערובות לא נכונות או דלק לא נקי עלולות לפגוע בכלי הגינון המוטורי.

לכלי הגינון המוטורים שני יתרונות משמעותיים על כלי הגינון החשמליים-

·        הספק כוח גודל יותר הנותן מהירות עבודה גבוהה יותר.

·        עמידה גדולה יותר בהתנגדות המופעלת על הכלי כתוצאה מעומס העבודה.

תחזוקה שוטפת- על מנת להאריך את חיי הכלי המוטורי חשוב לשמור על תחזוק שוטף נכון של הכלי. תחזוק זה יכלול- ניקיון שבועי של מסנן האוויר, שימון וגירוז, וטיפול תקופתי בהתאם להוראות יצרן הכלי.

סופר לנג לגנן ולחקלאי בע"מ משווקת את מיטב כלי הגינון המוטוריים האיכותיים ביותר מתוצרת- גרמנית, יפנית, איטלקית שוודית ועוד. בנוסף, בסופר לנג קיימת תחנת שירות תיקונים הנותנת שרות לכלל הכלים המשווקים על ידי החברה.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email