תוכן העניינים

החרמשים המומלצים לשנת 2022

מחפש חרמש לגינה? להלן החרמשים המומלצים לשנת 2022

חרמש הוא כלי עבודה נפוץ לצורך עבודת גיזום להורדת צמחייה מיותרת ולאסתטיקה של הגינה והנוף. לא צריך להיות אנשי מקצוע כדי לדעת להפעיל חרמש. כל מה שצריך זה חרמש מקצועי ואיכותי שעושה את העבודה מצד אחד, ובעל אורך חיים מצוין מצד שני כדי שישרת אתכם שנים קדימה. לפניכם החרמשים המומלצים לשנת 2022 המתאימים לסוגים שונים של עבודות גיזום, לאנשים פרטיים ולגננים מקצועיים.  

חרמש סטיל

חרמש מומלץ הוא חרמש מוטורי סטיל מדגם FS-250R, המיועד לעבודות גיזום מאסיביות ומשמעותיות. לכן, הוא גם מתאים לאנשים העוסקים בתחום הגינון באופן מקצועני – גננים פרטיים, מוסדות ומועצות מקומיות. על החרמש ניתן להרכיב אביזרים נוספים כדוגמת ראש מסור, קוצץ קנטים וגם להב החרמש 2. נפח המנוע של חרמש סטיל F2-250R הוא 40.2 סמ"ק וההספק שלו 2.2 כ"ס. אורך כולל ללא אביזר כיסוח – 177 ס"מ. 

חרמש ידני

חרמש ידני הוא כלי חקלאי מסורתי לכיסוח של דשא או קציר. הוא מורכב מידית אחיזה ארוכה שבקצה שלה להב. חרמש ידני לא מתאים לכל עבודות הגיזום, כיוון שאין לו כוח של מנוע. מצד שני, הוא קל יותר לנשיאה ועבודה דווקא בגלל שאין לו מנוע, ולכן לא דורש כוח פיזי משמעותי. בניגוד לחרמש העובד על חשמל, בחרמש הידני משתמשים כשהלהב מקביל לקרקע. חרמש ידני אוסטרי מתוצרת FUX באורך 150 ס"מ ומומלץ לעבודות גיזום קלות. 

חרמש מוטורי מקצועי

חרמש מוטורי הוא חרמש מנועי. כדי לבצע עבודות גיזום משמעותיות יש צורך לקנות חרמש מוטורי מקצועי המיועד לגננים ולבעלי גינות פרטיות אשר מנוסים בעבודות גינון. חרמש מוטורי סטיל מדגם FS-85R הוא חרמש מקצועי המאפשר להרכיב עליו ראשים שונים: ראש מגזמת, ראש משור, קוצץ קנטים ועוד, לגיזום של צמחים מסוגים שונים. נפח המנוע 25.4 והספק המנוע 1.3 כ"ס. אורך החרמש ללא להב – 180 ס"מ. 

חרמש חשמלי מומלץ

חרמש חשמלי מומלץ הוא חרמש IKRA מדגם ESN-1000 שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם. חברת IKRA היא מהמובילות בתחום הגינון בעולם ומשווקת מעל 1.5 מיליון מוצרים בשנה. אחד המאפיינים הידועים של מוצריה הוא אורך חיי מוצר משמעותיים. החרמש החשמלי המומלץ הוא בעל מנוע עליון בנפח של 1000 ואט עם יציאה לשני חוטי חיתוך והזנה, ומיועד להורדה של עשביה בגינה הביתית. רוחב הכיסוח של החרמש הוא 38 ס"מ

חרמש נטען מומלץ 

חרמש נטען מומלץ דגם IAT 40-3025 גם הוא מתוצרת IKRA. הוא פועל עם סוללת ליתיום V40 המספקת זמן עבודה של עד 40 דקות. ככל שדובר בעבודות גיזום ביתיות – זה בהחלט זמן מספק (אלא אם יש לכם גינה ע-נ-ק-י-ת…). ידית התמיכה של החרמש מתכווננת לגיזום נוח של 90 מעלות ורוחב הכיסוח הוא 30 ס"מ. חרמש בעל עוצמה, נוח לשימוש, מרעיש פחות וידידותי לסביבה. 

אביזרים לחרמש

לאורך זמן יש צורך לדאוג לרכוש אביזרים לחרמש, בין אם בשל בלאי ובין אם לצורך מילוי המאגרים. למשל, מיכלי דלק לחרמשים הפועלים על דלק, קסטות לחרמשים חשמליים, להבי כיסוח מסוגים שונים לכיסוח בצורות שונות, חוטי ניילון לחרמש ועוד. לטובת עבודה אפקטיבית ומניעת תקלות עתידיות, מומלץ לקנות אביזרים לחרמש המיוצרים על ידי אותה חברה שיצרה את החרמש בו אתם משתמשים. 

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email