תוכן העניינים

החורף הזה המשפחה נועלת

החורף נמצא כבר בפתח וזה בדיוק הזמן לרכוש נעלי Blundstone איכותיות ועמידות לכל המשפחה. מותג הנעליים הידוע מאוסטרליה מציע קולקציה חדשה של מגפי עבודה, נעלי טיפוס ודגמים מעוצבים של מגפיים לילדים, בקולקציה החדשה ניתן למצוא דגמים מקוריים וחדשניים של נעליים ומגפיים לגבר, לאישה ולילדים.

יצרנית הנעליים הידועה מאוסטרליה

חברת Blundstone האוסטרלית ידועה כיצרנית מגפי עבודה, נעליים בטיחותיות ודגמים של נעלי טיולים וטיפוס הרים. כל הנעליים והמגפיים בקולקציה החדשה תוכננו במעבדות המחקר המתקדמות של החברה, ובכל הנעליים ניתן למצוא סוליה עמידה במיוחד המאופיינת באלסטיות מרשימה ובמבנה אנטומי לתמיכה מושלמת בכף הרגל והקרסול. מלבד זאת, לסוליה יש רפידה פנימית למניעת זעזועים, לנוחות ולפיזור יעיל של הלחצים המופעלים על הרגל, עור איכותי ועמיד בפני חדירת מים, רפידה מונעת זיעה וכמובן – ריפוד איכותי לתמיכה בקרסול.

נעלי Blundstone לחורף 2018

החברה האוסטרלית משווקת קולקציה חדשה לחורף 2018, זו הזדמנות מצוינת לרכוש מגף בטיחותי לכל בני המשפחה מגפי ילדים בעיצוב מקורי ובאיכות גבוהה להגנה מושלמת על רגלי הקטנטנים, ויש גם דגמים ייעודיים כמו נעלי טיפוס הרים מעור עמיד שנועד למנוע מצבים של רגליים רטובות.

כדאי לדעת כי מגפי ילדים מבית המותג Blundstone מעניקים תמיכה מצוינת לרגל והגנה מושלמת מפני מים, כך הילדים יכולים לקפוץ להנאתם בשלוליות ללא חשש מחדירת מים וליהנות מכפות רגליים יבשות וחמימות. במהלך החורף, לאחר רכישת נעלי Blundstone לכל המשפחה, אפשר לצאת לטיולים בחיק הטבע וליהנות מהליכה נוחה ובטוחה ומרגליים יבשות.

כדאי לדעת כי המותג האוסטרלי מציע מגפיים לילדים בשלל גדלים ועיצובים, יש גם מגפיים ללא שרוכים המתאימים לשימוש יומיומי וכמובן גם לטיולים בכל תנאי השטח ומזג האוויר. להורים כדאי לרכוש נעלי טיולים או נעלי טיפוס הרים; הנעליים האיכותיות מתאימות ליום-יום ולטיולים, הן עמידות, נוחות ומעניקות תמיכה מצוינת לרגל. לא פחות חשוב – יש גם דגמים ייעודיים לעבודה.

אומנם, המותג האוסטרלי ידוע בעיקר בסדרה הקלאסית של מגפי עור עמידים במיוחד עם סוליה אלסטית ומערכת מתקדמת לפיזור לחצים ולהפחתת זעזועים לכף הרגל, אך היצרן המוביל מציע גם שלל דגמים של נעליים ומגפיים לכל המשפחה. רגע לפני הגשם כדאי לרכוש את הנעליים הבטיחותיות לילדים ולהורים.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email