תוכן העניינים

גנן? הגן על עצמך לקראת החורף! בגדי חורף לעבודה וכל מה שמסביב

עונת החורף מתקרבת בצעדי ענק, ממטרים קלים כבר ירדו ברחבי הארץ, והצפי הוא לחורף ארוך וגשום יחסית. רגע לפני שגשמי הברכה שוטפים את ישראל כדאי להצטייד בבגדי חורף ייעודיים לעבודה, במיוחד אם אתם גננים חובבים או מקצועיים.

גם בחורף יש לדאוג לתחזוקת הגינה, לעיתים יש לגזום ענפים ועלים לפני סופה מתקרבת, כאשר העבודה בחורף מחייבת אתכם לנקוט באמצעי זהירות ולהקפיד על כללי העבודה הבטוחה, גם בגינה. לכן, כדאי לרכוש כבר עכשיו בגדי עבודה עמידים ואיכותיים המתאימים לעבודה בסביבה רטובה ולחה, למשל מעיל גשם נוח המאפשר תנועה של הגפיים ללא הפרעה, מעיל מגן רוח וכדומה.

בגדי עבודה לחורף לגנן המקצועי והחובב

החורף הישראלי קצר יחסית; יש ימים שטופי שמש גם בעונה הקרה, אך מדי שנה אנו עדים לסופות קשות ולמזג אוויר סוער המתאפיין בגשמים עזים הניתכים ארצה בפרק זמן קצר. אם אתם גננים חובבים ויש לכם גינת נוי מטופחת, עליכם לדאוג לתחזוקה שוטפת גם בחורף. כדי להגן על עצמכם מפני קור, גשם ורוח, חשוב לרכוש מכנסי עבודה מבד חזק ועמיד להגנה מושלמת מפני שבבי עץ במהלך עבודות גיזום וניסור. יש להצטייד גם בכפפות ניסור באיכות גבוהה העמידות בפני מים, במעיל סופטשל לעבודה נוחה בחוץ גם כאשר קר, בג'קט פליז להגנה מושלמת מפני הקור, בחגורת ציוד לעבודה נוחה ויעילה וכמובן במעיל גשם עמיד המאפשר לעבוד בנוחות וללא מגבלת תנועה.

מקפידים על עבודה נוחה ובטוחה

גנן חובב יכול ללבוש מכנסי ג'ינס ומעיל דובון או מעיל גשם אחר, אך כדי לשמור על כללי הבטיחות ועל מנת לעבוד בנוחות מרבית גם בחורף, מומלץ להשקיע בבגדי עבודה המתאימים לגנן החובב ולאנשי מקצוע. חשוב לזכור כי עבודות התחזוקה בחורף מחייבות לעיתים גם עבודה בגובה, לדוגמה גיזום ענפים ועלים מעצים.  

לכן, כדאי לרכוש בחנות מקצועית ג'קט עמיד או מעיל איכותי ומחמם, ובעונות המעבר ניתן להסתפק בג'קט פליז או במעיל סופטשל. כאשר עובדים בגובה חשוב להשתמש בכלי עבודה מקצועיים וכמובן אין לוותר על חגורת ציוד כדי לעבוד בנוחות ובבטחה; כך ניתן להימנע מעלייה ומירידה מהסולם בשביל לקחת כלי עבודה שונים. החגורה מאפשרת לעגן את כלי העבודה השונים כמו מזמרה, וניתן לעבוד בגינה בלי לאבד כלים ובלי לחשוש מנפילת חפצים מהחגורה.

נוסף על כך, בחורף יש לבצע עבודות גיזום וניסור, עדיף בתחילת החורף, ולעיתים יש לכרות עץ בגלל סכנה בטיחותית או לחתוך בולי עץ להסקה. לכן, אין לוותר על כפפות ניסור, על מעיל נוח ואיכותי ועל ציוד נוסף בהתאם לצורך.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email