תוכן העניינים

חנות כלי גינון מקצועיים – הכל במקום אחד

אם התברכתם בגינה – אתם בוודאי רוצים ליהנות ממנה בכל עונות השנה, ושהיא תהווה עבורכם מקום מפלט מהיום-יום. כדי ליהנות מגינה ירוקה שמריחה נפלא ומשרתת אתכם בכל ימות השנה, אתם חייבים כלי גינון מקצועיים שיעזרו לכם לטפל בה ולטפח אותה. לפניכם כל מה שצריך לדעת על חנות כלי גינון מקצועיים – מהם כלי גינון חשמליים, מהם כלי גינון ידניים ואילו 5 כלים אתם חייבים בגינה שלכם.

החשיבות של כלי גינון איכותיים ומותאמים לצרכים שלכם

כלי גינון איכותיים ומותאמים לגינה שלכם הם כלים שנותנים את המענה המדויק לא רק לגודל הגינה ולצמחייה שיש בה, אלא גם לאופי הגינה ולתדירות השימוש שלכם. אם אתם מעדיפים לגעת בגינה שלכם כמה שפחות ואוהבים אותה פראית, כנראה שתזדקקו למינימום כלי גינון, ואם כבר – אז תעדיפו כלי גינון ידניים שמאפשרים לכם לשלוט בדיוק רב על התוצר. כלי גינון איכותיים מבית מותגים יבטיחו לכם עבודה איכותית ומדויקת, יאפשרו לכם ליהנות יותר מהגינה שלכם וגם יהיו עמידים לשנים.

כלי גינון ידניים

בקטגוריית כלי גינון ידניים יש מגוון רחב של כלי גינון – מכלים לגיזום של דשא וענפים ועד לכלי איסוף ומטאטאים, כשהמשותף להם הוא שהם לא מצריכים חיבור לחשמל וגם לא הטענה אלא עובדים באמצעות הפעלת כוח פיזי – דחיפה, משיכה, נענוע וכדומה. היתרון של כלים מסוג זה הוא המחיר הזול יחסית, העובדה שהם בעלי משקל קל כי אין להם מנוע וכמובן שהם מאפשרים שימוש חופשי ללא כבלי חשמל או צורך בשקע חשמלי בקרבת מקום. עם זאת, כלי גינון ידניים יהיו אידיאליים לגינות קטנות עד בינוניות. דווקא בגלל העובדה שהם פועלים על ידי כוח פיזי, בגינות גדולות הם פחות יתאימו ויגרמו לעייפות רבה. כלי גנון ידניים הם אידיאליים בתור כלי גינון לילדים בגלל שמוצא מהם המנגנון החשמלי שהוא כידוע מסוכן לילדים.

כלי גינון חשמליים

כלי גינון חשמליים הם כלים העובדים על חשמל. בגלל שמה שמפעיל אותם הוא המנוע, הם לא מצריכים מאמץ פיזי של המפעיל למעט אחיזה וכיוונים, אך הם כבדים יותר מכלים ידניים. בקטגוריה זו ניתן למצוא כלים הקשורים בעיקר לגיזום וכיסוח על כלל צורותיהם ולכלים גדולים: מפוחים, מזמרות, מכסחות דשא, משאבות, מסורים ועוד. היתרון, כאמור, הוא שאינכם צריכים לעבוד פיזית כדי לבצע את פעולות הגינון. החיסרון הוא שלצורך הפעלת הכלי אתם תהיו זקוקים לנקודת חשמל בקרבת מקום. לכן, אם הגינה שלכם גדולה, ואין באפשרותכם להשתמש בכבלים מאריכים מסיבות שונות, יתכן שכלי גינון נטענים יתאימו לכם יותר.

כלי גינון נטענים

כלי גינון נטענים דומים באופן הפעולה שלהם לכלי גינון חשמליים, בהבדל אחד – הם לא זקוקים לחיבור קבוע לחשמל כדי לעבוד אלא פועלים על בסיס הטענת סוללות. כמעט את כל כלי העבודה החשמליים ניתן להמיר לכלי עבודה נטענים. היתרון בכלי עבודה מסוג זה הוא, כמובן, חופש מכבלי חשמל ואפשרות להגיע גם לנקודה הכי רחוקה בגינה כדי לגזום ענפים, שיח או דשא – בלי להיות תלויים בשקע חשמלי. החיסרון, ויש כזה, הוא שהכלי יכול להפסיק לפעול באמצע העבודה בגלל סוללה שלא טעונה באופן מספק. אם אתם מחשיבים את עצמכם כאנשים ספונטניים בניקיון וטיפוח הגינה שלכם, שיכולים לקפוץ מהמיטה עם השראה לעצב את השיחים או לגזום את הדשא באזור המציק ההוא מתחת לעץ, כדאי להקפיד להטעין את כלי הגינון שלכם מיד עם סיום העבודה, כדי שיחכו לכם טעונים לפעם הבאה. בהיבט המחיר, אין הבדל משמעותי בין כלי גינון נטענים לכלי גינון חשמליים. יוצאי דופן הם כלי גינון מוטוריים.

כיצד לבחור את כלי הגינה הנכונים

  • גודל הגינה שלכם – גינות גדולות זקוקות לכלים עוצמתיים. יש לקחת שאם אתם מעדיפים כלי גינון חשמליים, תצטרכו שקעי חשמל קרובים או כבלים ארוכים מאוד.
  • סוג הצמחים –
  • עד כמה אתם רוצים לעבוד קשה – הנכונות שלכם לטפל בגינה שלכם באופן יום-יומי וגם תחת השמש תקבע את סוג המכשיר. מכשירים ידניים הם מכשירים שמצריכים כוח פיזי ואילו מכשירים חשמליים יזדקקו רק לאחיזה והכוונה שלכם.
  • מחיר ואחריות – ככל שאתם עתידים להשתמש יותר בכלי הגינון, כך מומלץ לבחור בכלי גינון עם אחריות מקיפה.

5 הכלים שלא כדאי לוותר עליהם

כלי גינון מקצועיים הם כלי גינון שמתאימים לצרכים שלכם, אך יש מספר כלי גינה שהם בגדר חובה בגינה של כל מי שרוצה ליהנות באמת בגינה שלו. לפניכם 5 כלי עבודה לגינה שלא כדאי לוותר עליהם:

  • חרמש לגינה – אם אתם רוצים להוריד ענף לא רצוי שיצא מהעץ או שיח מעצבן ויבש שצמח מסביב לדשא, חרמש יעשה את העבודה בצורה קלה ופשוטה. את החרמש אתם יכולים להשיג כמכשיר ידני או חשמלי, אך בגלל שמדובר בעבודה של חיתוך, חרמש חשמלי יהפוך את העבודה לפשוטה ומהירה יותר בלי הוצאה של אנרגיה מיותרת. כך או כך, חרמש לסילוק של ענפים, שיחונים וכל מה שמפריע לכם בעין.
  • מפוח – אחד הדברים שמכערים את הגינה שלנו הם עלים שהגיעו מהעץ של השכנים, מהרחוב או מהעצים שלכם שהורידו כמות עלים נכבדת בתקופה קצרה. הדרך לטפל בעלים סוררים שמקשטים לכם את הרצפה והדשא באופן מכוער למדי היא באמצעות מפוח שבעזרת רוח מעיף את העלים למקום שאתם תבחרו – חזרה לרחוב או לפינה שתאפשר לכם לאסוף את העלים בעזרת יעה ולזרוק לפח. מפוח הוא בקטגוריית כלי גינון חשמליים והוא פשוט מאוד להפעלה.
  • מכסחת דשא – מכסחת דשא היא כלי חובה אם יש לכם דשא, גם אם מדובר בחלקה קטנטנה. מכסחת דשא יכולה להיות חשמלית או ידנית, אך מה שבטוח – היא צריכה להיות עוצמתית שתשאיר את הדשא שלנו רענן, בריא ומסופר בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.
  • מערכת השקיה – מערכת השקיה היא אמנם לא כלי גינון, אך אם יש לכם כלי גינון, כנראה שיש לכם צמחים, עצים או דשא, ואם יש לכם אותם – אתם חייבים מערכת השקיה כדי שכלי הגינון לא יעמדו מיותמים ללא עבודה. מערכות השקיה איכותיות ומתקדמות יודעות להעניק לצמחייה בגינה שלכם את כמות המים המותאמת באופן מדוד, ועל ידי כך לחסוך במים. מלבד זאת, מערכת השקיה מחליפה אתכם בפעולת ההשקיה המסורתית.
  • מסור חשמלי – מסור חשמלי הוא כלי עוצמתי לגינה יפה ומטופחת, והוא משמש לגזיזה של ענפים קטנים, לכריתת ענפים גדולים ועבים ואף לכריתה של עצים שלמים. בקטגוריה זו יש את המסור הידני שמתאים לענפים דקים יותר בגלל שהוא מופעל באמצעות כוח פיזי שלכם וכמובן מסור שרשרת מאסיבי שחותך עצים שלמים.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email