תוכן העניינים

המדריך לגנן המתחיל: הכלים שאתם פשוט חייבים!

אחד הדברים החשובים בחיים הוא למצוא תחביב או משהו שיספק אתכם מעבר לשעות העבודה והטיפול במשפחה ובילדים. הרבה אנשים מוצאים את הטיפול בגינה ואת הקשר המחודש עם הטבע והאדמה כאמצעי מספק, שמעניק הרבה רוגע ואתגר. עם זאת, תחום הגינון הנו תחום רחב ומורכב שיש להכירו לעומק וכן להצטייד בכלי עבודה שהם חובה לכל גנן חובב או מתחיל. כלים אלו צריכים להיות כלים איכותיים שיסייעו לגנן המתחיל להפוך את השטח שיש לו לגינת החלומות. בנוסף, חשוב כי כלים לגינון אלו יהיו עמידים ובטוחים לעבודה. אילו כלים כל גנן מתחיל צריך?

·        כלי חפירה – כלי חפירה הם כלים הכרחיים לגנן המתחיל מפני שהם מאפשרים לחפור באדמה ביתר קלות, לסדר אותה ולשתול גידולים שונים. חשוב שכלי החפירה יתאימו לגינה הרצויה ויהיו נוחים לעבודה ולמבנה הגוף של הגנן.

·        מכסחת דשא – דשא הוא אלמנט חשוב מאוד בגינה ביתית אשר משווה לגינה מראה טבעי ופראי. עם זאת, במידה ואתם לא מתכננים שימוש בדשא סינטטי, חשוב להצטייד במכסחת דשא כי הדשא גדל ומשנה את המראה שלו באופן קבוע. מכסחת דשא תאפשר לכם ליישר את הדשא בצורה הנכונה, מה שיתן לגינה מראה מקצועי ומטופל.

·      מעשבים – מעשבים הנם מכשירי גינון דמויי את חפירה שמאפשרים לטפל בעשביה הגדלה בגינה בצורה מקצועית ונכונה. המעשבים מצוידים בלהבים המאפשרים לחתוך את העשבייה, להפריד אותה ובכך לאפשר לה לגדול בצורה הנכונה ביותר עבורה.

·        כפות שתילה – כפות שתילה, כשמם כן הם, נועדו לאפשר שתילה של גידולים שונים, בין אם מדובר בגידולים מוכנים או בזרעים. כפות השתילה מאפשרות השתרשות טובה של השתיל באדמה ומסייעות לגנן להחיות את הגינה שלו בצורה הטובה ביותר שאפשר.

·       מסורי יד – מסורי יד חשובים גם הם לעבודות הגינון של הגנן המתחיל ובמיוחד חשובים בעת הקמה של גינה חדשה או חידוש של גינה קיימת. מסורי היד מסייעים לגנן להתגבר על כל מיני מכשולים עיקשים שקיימים בגינה.

·       צינורות – צינורות מהווים כלי עבודה חשוב ביותר מפני שהם משמשים להעברת המים, מה שמאפשר כמובן את צמיחת הגידולים שנשתלו. הצינורות צריכים להיות איכותיים וכאלה שיעמדו בפני תנאי מזג האוויר ובפני מזיקים שונים שיכולים להופיע בגינה. את הצינורות יש לסדר בצורה חכמה שתאפשר השקיה מתאימה לכל הגידולים הקיימים בגינה אך גם בצורה בטיחותית וראויה.

שתף:

Facebook
WhatsApp
Email